Workgroup Modüller

Özellikler

Gücü avuçlarınızda hissedin. Ofise mahkum olmayın

Feel the power! Freedom!

Deponun kontrolü ve düzen avucunuzun içinde

The warehouse is in your hands!Control it!

Sahaya hakim olmanın en kolay yolu

The easiest way to dominate the market!

Cari Hesap Programı

Cari hesap kartları bu bölümde tanımlanabilir ve istenildiği zaman tekrar düzenlenebilir. Noterler birliğinden şifre alarak sadece vergi numarası veya TC kimlik numarası yazarak GİB’de kayıtlı bilgilere otomatik olarak tanımlanır. Cari hesap kartları; ticari, müstahsil, sadakat, kargo olarak ayrılır. Ticari işlemler için ticari kart kullanılır. Sadakat kartı promosyon uygulamaları için kullanılır. Kargo tipi seçilen cari hesap tanıtım kartı; ürünlerinizi kargoya verirken e-irsaliye düzenlemesi sırasında kullanıcı seçimi için kullanılır.

Müstahsil Hesap Kartı

Eğer bir hayvan yetiştirici veya çiftçiden satın alma yapılıyorsa müstahsil hesap kartı tanımı yapılır. Müstahsile ait kesintiler ve vergi tanımları yapılarak satın alma işlemi sırasında hesaplamalar otomatik olarak yapılır ve ödeme işlemi gerçekleştirilir. 

Farklı Döviz Tipleri

Workgroup cari yapısı farklı tipte dövizle çalışmaya uygun olarak tasarlanmıştır. Hangi döviz tipi ile carinizi takip etmek isterseniz ilgili döviz tipi seçilir. Fatura kesilirken seçili döviz tipine göre işlem yapılır ama kesilen faturalar yerel para birimine göre oluşur.

Farklı Şube Adreslerine Plasiyer Tanımlama

Cari hesap kartlarına plasiyer tanımlayabilir çok şubeli müşterilerde şube bazlı plasiyerler tanımlayarak işlem yapabilirsiniz.

Farklı tipte tanımlanan fiyat tipi seçilerek cari kartta fatura kesilirken işlem yapılması sağlanır. Bayi fiyatı, toptan fiyatı, dağıtıcı fiyatı gibi.

Tanımlanan cariye dilediğiniz kadar adres ekleyebilirsiniz. Cariye bağlı iletişim adresleri ve oluşturduğunuz farklı adreslere ait ayrı ayrı iletişim adresleri tanımlayabilirsiniz.

Ciro hedefleri, teminatlar, banka hesap numaraları, ıskonto tanımları yapılır. Cari hesaptan ürün satın alıyorsanız temin edilen stokları tanımlayarak teklif, sipariş, alış irsaliyesi ve alış faturası ekranlarında temin edilen stoklar butonuna tıklayarak aramanızı daraltıp kolay işlem yapmanızı sağlar.

B2B Tanımları

 B2B ayarlarını yaprak müşterilerinize veya tedarikçilerinize kullanıcı adı ve şifre vererek verdiğiniz yetkilere göre uzaktan işlem yapmalarını sağlayabilirsiniz. Cari hareketlerini tıklayarak carinin ilgili hareketlerini izleyebilir istediğiniz harekete buradan ulaşabilirsiniz. Eğer cari e-fatura carisi ise sistem portalden otomatik olarak güncelleyerek kullanıcıların hata yapmasının önüne geçer.

Cari listesinden ilgili carinin hareketlerine, satın alma fiyat listesine ve satış fiyat listesine ulaşabilirsiniz. Satın alma ve satış fiyat listesinde istediğiniz kadar fiyat listesi tanımlayabilir bu listelerin geçerlilik tarihine göre işlem yapabilirsiniz.

Stok Takip Programı

Stok kartları tanımlanır. Stok kartı tanıtımında konuşan kod kullanılabilir. İsteyen firmalar barkod numarasını stok kodu olarak kullanabilir. Stok kartında ürün resmi, GTİP numarası, en, boy, yükseklik ve ağırlık gibi tüm özel bilgiler tanımlanarak e-ihracat faturası düzenlerken kullanabilirsiniz. Stok kartını ne kadar detaylandırırsanız raporlamayı o kadar kolay ve detaylı hale getirebilirsiniz.

Hızlı stok giriş ekranı ile ürün barkodunu barkod okuyucu ile okutarak ürün resmi dahil ihtiyacınız olan tüm alanları eksiksiz doldurarak stok kaydını gerçekleştirebilirsiniz. 

Fiyat Yönetimi

Stok kartlarında N tane fiyat tanımlayabilir tanımladığınız bu fiyatları cari hesaplarda kullanabilirsiniz. Fiyatlarınızın otomatik olarak oluşmasını isterseniz formüllü fiyat kullanarak alış faturası girdiğiniz esnada satış fiyatlarınızı otomatik olarak oluşturabilirsiniz. Eşdeğer ürün tanımı yaparak piyasada zam gelen benzer ürünlere göre birbirinin eşdeğeri olan ürünlerin fiyatlarını tek seferde değiştirebilirsiniz. Eşdeğeri olan bir ürünü satın alma yapmasanız bile bir tek ürün satın almanızda bütün eşdeğer ürünleri takip edebilir, fiyatları kaçırmazsınız.

Fiyat Değişiklik Evrakı

Fiyat değişiklik evrakı ile ürün fiyat değişimlerinizi kolaylıkla gerçekleştirerek fiyat değişim hikayesini izleyebilirsiniz. Şube bazlı farklı fiyat ve barkod bazlı farklı fiyat uygulaması yapabilirsiniz. Fiyatlarınızı koli bazlı, kutu bazlı, palet bazlı gibi farklı oluşturabilirsiniz. İleri tarihli fiyat değişikliği yaparak onayladığınız fiyatların seçilen tarihte devreye girmesini sağlayabilirsiniz.

Seri No ve Parti Lot Takibi

IMEI No veya seri no takip Workgroup sayesinde artık çok kolay. Ürün tipinde seri olarak seçtiğiniz tüm ürünlerin seri no su veya IMEI No’su hem satın alma aşamasında hem satış aşamasında size sorulacak ve hangi cihazın hangi müşterinize satıldığını takip edebileceksiniz. Eğer Workgroup ta bulunan ürün ömrünü kullanıyorsanız cihazlarınızın garanti sürelerini de takip edebileceksiniz. Seri veya IMEI No’ları barkod olarak basıldı ise tüm işlemlerinizde barkod okuyucu kullanarak çok daha hızlı ve hatasız işlem yapmak mümkün. Biz iddialıyız. Bilgiye ulaşmanın en kolay yolu Workgroup.

Parti-lot takibini de Workgroup ile yapabilirsiniz. Ürününüz hangi parti no su ile üretilmiş veya satış aşamasında satılan ürünler hangi partiden satılmış oluğunu uçtan uca izleyebilir ve hatalı bir ürün çıkması durumunda, müşterileriniz farkına varmadan o partideki tüm ürünleri kontrol edebilirsiniz.

Parti-lot’u isterseniz seri no ile beraber de kullanabilirsiniz.

Daha Detaylı Bilgi İçin Tıklayınız

 

Ürün Birleştirme ve Parçalama

Workgroup hem tüme varım hem de tümden gelim mantığı ile çalışmaktadır. İhtiyaç duyduğunuz zaman ürün set reçeteleri oluşturabilirsiniz. (ramazan kumanyası, karma koli gibi) bu setlerden isterseniz satıldıkça stokunuzdan düşer isterseniz şu kadar adet üret deyip üretilen setlerden de satışını yapabilirsiniz.

Tümden gelim ise et tavuk gibi ürünler bütün olarak alınmakta ve satılırken parçalanmaktadır. Satılan ürünler her satıldığında gidip ana ürünün stokundan düşmekte ve bu şekilde ana ürünün stokunu net olarak tutabilmektesiniz.

Küçük bir örnek olarak dana eti marketlere sürekli karkas et olarak gelir. gelen bu karkas et parçalanarak dolaplara yerleştirilir. 300 kiloluk bir hayvandan kaç kilo kemik, kaç kilo kıyma, kaç kilo bonfile, biftek çıkacağını yakın tahmin edilebilir ama kimse bunu tam olarak bilemez. Bizde ise satılan her ürün dana karkas stokundan düşer. Son olarak kemikler tartılıp stok çıkış fişi ile stoktan çıkılır. % 2 civarında su firesi üstüne koyulduğu zaman eğer kayıp yoksa 300 kglık dana karkas stokuna ulaşılır. 

Aynı işlemi manav stokunda da uygulayabilirsiniz. ilk gün 1.kalite olarak alınan domates 2. veya 3.günde diriliğini kaybederek farklı fiyattan satılmaktadır. Halbuki her gün halden yeni ürün gelmektedir. Ana domates stoku açılarak diğer domates stokları buna bağlı çalışır. Bu şekilde manav stoku da tam olarak tutulabilir.

 

Eşdeğer, Rakip ve Muadil ürünler

Eşdeğer ürünler ile bir ürüne tanımladığınız diğer eşdeğer ürünlerin fiyat değişikliğini ve takibini tek bir stok üzerinden yapabilirsiniz.

Rakip ürünler ile satın alma yaparken tanımladığınız ürünlerin satış ve karlılıklarına göre satınalmacınıza daha rahat pazarlık ortamı oluşturabilirsiniz

Muadil ürünler ile satış elemanınıza “a” ürününden yoksa yerine şu ürünü ver önerisi oluşturabilirsiniz.

Satış Yönetimi

Toptan, Perakende, Bayi, E-ticaret gibi tüm satış kanallarınızı eş zamanlı olarak yönetebilirsiniz. Satış işlemlerinizi, teklif, sipariş, irsaliye fatura gibi birbirini takip eden süreçler ile kontrollü bir şekilde yönetebilirsiniz. Farklı döviz birimleriyle sipariş ve fatura düzenleyebilirsiniz. Teklifte olsun faturada olsun stok kartı fiyatını, fiyat listesi fiyatını, ürünün maliyetini, en düşük satıldığı fiyat gibi fiyatları görüntüleyerek satış işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

E-İhracat Faturası

İhracat faturalarınızı Workgroup Ön Muhasebe Programı ile düzenleyebilir, GTİP numaralarını, kap listesini, çeki listesini hazırlayabilirsiniz. Düzenlediğiniz e-ihracat faturasının XML olarak indirebilirsiniz. KDV iadesi için gerekli raporları hazırlayarak ilgili devlet kurumlarına iletebilirsiniz.

 

Siparişleriniz ister on-line isterseniz telefonlar ve el terminalleri ile off-line alabilirsiniz.

Kampanya Yönetimi

Perakende satış, toptan satış, müşteri için birden çok farklı kampanyaları bir arada yönetebilirsiniz.İndirim kampanyalarınızı toptan, perakende, outlet, e-ticaret mağazası gibi farklı kanallar için merkezden tanımlayabilir ve istediğiniz anda tüm kanallar için tanımlanmış farklı kampanyaları yine merkezden aktif edebilirsiniz.

Satın Alma Yönetimi

Satın Alma Programı

Doğru satın alma yapabilmek için doğru planlama şarttır. Barkod sistemi kullanan firmalar stok kartlarını açtıktan sonra ürünlerin tedarik yerini ve satın alma fiyat listelerini tanımlayarak işlerine devam ederler. İşlemleri daha kolay ve hızlı yapabilmek için cari hesap kartlarına temin edilen stoklar tanımlanır. Satın alma işlemi sırasında tekliften başlayarak verilen sipariş fişinde, alış irsaliyesinde ve satın alma faturasında cari hesap kartı seçildikten sonra temin edilen stokları getir denilerek cariden alınan ürünler listelenerek işlem çok hızlandırılır. F9 tuşuna basılarak ürünün satış fiyatı, daha önceki maliyet fiyatı gibi ihtiyaç duyduğunuz tüm bilgilere ulaşabilirsiniz. F12 tuşuna basarak ta satın alma yapılan ürünlerin kâr zarar durumunu tek bir işlem inceleyebilir, zarar eden ürünlerinizi ayrı renklerde görüntüleyerek algıda seçicilik oluşturabilirsiniz.

Excel’den Aktarım

Sipariş verme işleminde, teklifte, irsaliye ve alış faturasında Excel den mouse ile seçtiğiniz stok kodu, miktar, fiyat, iskonto gibi alanları tek bir hareketle yapıştırarak çok hızlı işlemler yapabilirsiniz.

Ürünleri merkez depo veya şubelerinize göre ayrı ayrı sipariş fişleri oluşturabilir, gelen siparişleri el terminali ile barkodlarını okutarak teslim alam işlemini yaparak en doğru ve stabil stok yapısına ulaşabilirsiniz.

 E-fatura entegrasyonu sayesinde faturadaki ürünleri kendi stoklarınızla eşleştirdiğiniz takdirde faturayı direkt olarak kaydedebilirsiniz.

Sözleşmeler

Satınalma yapılan firmalar ile sözleşmeler yapıp bunların takibini kağıt ortamdan kurtarabilirsiniz. Bu da sizin kesmeniz gereken hizmet faturalarının takibini çok kolay hale getirecektir.

Depo ve Şube Yönetimi

Firmaların çalışmasında birden fazla şubesi veya deposu varsa Workgroup Ön Muhasebe Programı sizin için en ideal çözüm olabilir. Şubelere ait farklı stok seviyeleri, farklı fiyatlar tanımlanabilir, depolar arası sevk işlemi ile ürün transferi gerçekleştirebilirsiniz.
Depolar veya şubeler birbirine sipariş verebilir bu siparişler el terminali ile hazırlanarak hatasız bir şekilde ürün sevkiyatlarınızı yapabilirsiniz. Barkod sistemi ile entegre çalışan depo yönetimi, el terminali ile de tam entegre olarak çalışmaktadır. Depolara bağlı ödeme kaydedici cihazlar ve hızlı satış programları satın almadan satışa tüm süreçlerin yönetimini kolay hale getirmektedir.

Sevk işlemlerini yaparken kamyon depo veya kargo kullanabilir ürünlerin sevk işlemlerini mal kabul işlemlerini ofisten bağımsız olarak istediğiniz gibi yönetebilirsiniz.

Sayım Yönetimi

Mobil cihazlar ile sayımlarınızı reyon bazlı, firma bazlı, kontrollü ve kontrolsüz olarak yapabilir sayım düzeltmelerine göre farkları istediğiniz gibi raporlayabilirsiniz. Seri numarası takip etmek istiyorsanız seri numaralı sayım işlemi yapabilirsiniz. Sayım işleminden sonra sayım kesinleştirme yaparak eksik ve fazlalarınızı raporlayabilir sayım açıklarınızı inceleyebilirsiniz.

Market Yönetimi

Market Programı

Perakende mağazaların ve marketlerin satış noktası terminalleri ve terazilerini yönettiği modül olan market programı Workgroup Ön Muhasebe Programında sizlerin kullanımına sunuluyor. Sınırsız şube ve sınırsız satış noktası, sınırsız barkodlu terazi desteği mevcuttur.

Hızlı satış programları, POS yazarkasa tanımları ve barkodlu terazi tanımları bu bölümden yapılır. Kasa ve teraziler çok şubeli perakende firmaları için şube bazlı olarak yapılabilir. Şube bazlı tanımlanabilen fiyatlar kasalara ve terazilere yüklenir. Kasalardan yapılan satışlar satış entegrasyonu ile Workgroup Ön Muhasebe Programına aktarılar. İstenilen raporlar raporlar sekmesinden alınabilir.

Mobil Uygulamalar

Veyron ile depo işlemlerinizi ve saha satış ekibinizi kontrollü ve verimli bir şekilde yönetebilirsiniz.

Mobil cihazlar üzerinde de çalışan, ürünleri bulundukları yerde barkod okuyucu ile okutarak zamandan tasarruf edebilirsiniz. Sayımlarda hız kazanır ve bu sayede sayım dolayısıyla oluşabilecek mesai kayıplarını ortadan kaldırabilirsiniz. Tedarikçiden gelen ürünleri mobil cihazlarınız yardımıyla kabul ederek pratik bir şekilde stoklarınıza dahil edebilirsiniz. Mağazalardan yapılan ürün iadelerini mobil cihazların üzerinden onaylayarak kontrollü bir şekilde kabul edebilir ve bu sayede hata yapılmasını engelleyebilirsiniz. Sevkiyat işlemlerinizi mobil cihazlarınız üzerinden hızlı ve kontrollü bir şekilde gerçekleştirerek, ürün sevkiyatlarını doğru ve hızlı bir şekilde yapabilirsiniz.

Mobil cihazlar üzerinden etiketlerinizi basabilir, ürünlerin depo miktarlarını sorgulayabilirsiniz.

Müşteri adresi aramaya da son veriyoruz. Cihazınızın üzerindeki gps sistemi üzerinden personeliniz müşteriye ulaştığı anda müşteri ile ilgili işlemlere başlayabilir ve satıcı müşteriye gitti mi gitmedi mi gibi problemlerle uğraşmazsınız.

Sahada sıcak satış, sipariş toplama Tahsilât (nakit, çek, kredi kartı uygulamaları), stok kontrolü ve yönetim,,satıcı performansı takibi, iade takibi ve kontrolü, satış hedefi takibi, araç yükleme ve boşaltma, kampanya, promosyon, indirim, sahada bir gün içinde ziyaret edilen nokta sayısının kontrol altında olması, araç içi sayım.

E-Fatura ve E-Arşiv Programı

Workgroup ön muhasebe programı ile, e-faturaya tabi firmalar e-fatura evrakı düzenlenmesi ve gelen e-faturaların kabulü reddedilmesi kullanıcılar için çok kolay hale gelmiştir. E-fatura mükellefleri ve e-irsaliye mükellefleri güncellenerek kullanıcıların hata yapmalarının önüne geçilir.  E-arşiv kullanıcıları için de e-arşiv evrakı düzenlemek ve bunu ilgili mail adresine iletmek çok kolay.

E-fatura kullanımı işletmelerin işlerini çok hızlandırmakta evrak kayıplarının önüne geçmektedir. E-fatura kullanımı maliyetli gibi görünmesine rağmen kâğıt fatura kullanımından daha ekonomiktir. Kâğıt faturayı müşteriniz ulaştırmak için kargo bedeli, onaylı matbaadan fatura bastırma gibi birçok yükümlülükten satıcı firmayı kurtarır. Burada firmaların düşündüğü her şeyimiz açık hale gelecek düşüncesidir. Ama muhasebe sistemi e-fatura kullanımında olsun kâğıt fatura kullanımında olsun beyana dayalı olarak devam etmektedir.

E-irsaliye Kullanımı

E-irsaliye alıcı kişi ister e-irsaliye mükellefi olsun ister e-irsaliye mükellefi olmasın düzenlenebilmektedir. E-irsaliye düzenlenirken ürünü taşıyan kişinin ismi ve T.C. kimlik numarası, eğer kargo firması ise ilgili kargo firması, ambar ile taşınıyorsa taşıyan aracın plaka no, araç kullanıcısını adı soyadı ve T.C. kimlik numarası yazılarak kullanılır. E-irsaliye kullanmak için ayrı bir e-irsaliye programına ihtiyaç yoktur. E-fatura sistemini destekleyen ön muhasebe programları e-irsaliye kullanımını da desteklemektedir.
E-fatura ve e-irsaliye kullanımı kâğıt tasarrufunun yanı sıra evrak kayıplarının önüne geçer. Takibi kolay hale getirir.
E-fatura kullanımı portal üzerinden yapılabilirken e fatura programı diye adlandırılan e-fatura entegratörleri ile çalışan ön muhasebe programları ile çok daha kolay ve hatasız bir şekilde yapılabilir.

E-arşiv ve e-fatura evrakları yeni nesil ödeme kaydedici cihazlarla ve hızlı satış programları ile da direkt entegre hale gelmiştir. 

 

Yeni Nesil ÖKC Entegrasyonu

Smartpos GMP3 protokolü üzerinden Yeni Nesil ÖKC entegrasyonu sayesinde; Mağazalarınızdaki mevcut PC ve printer donanımınızı muhafaza ederek Yeni Nesil ÖKC mevzuatının gerektirdiklerini yerine getirebilirsiniz. e-Arşiv’e tabi iseniz SmartPos üzerinden yapılan satışların e-Arşiv faturasını düzenlerken bir yandan da ÖKC cihazından ürün detaylı veya ürün detaysız bilgi fişini yazdırabilirsiniz.

Barkod Sistemi

Tarihi 1940 yılı sonlarına dayanan barkod sistemi ülkemizde 1990' ların başından itibaren kullanılmaya başladı. Barkod...

Sözleşmeler

Satınalma yapılan firmalar ile sözleşmeler yapıp bunların takibini kağıt ortamdan kurtarabilirsiniz. Bu da sizin kesmeniz gereken hizmet faturalarının takibini çok kolay hale getirecektir.

Ön Muhasebe Programı ile Neler Yapılır

Ön Muhasebe Programı İşletmelerin alım ve satım işlemlerini bilgisayar ortamında yapmak için kullandıkları bilgisayar...

Seri No ve Parti Lot Takibi

Ürünlerinizin seri numarası ile ve parti lot numarasına göre garanti sürelerini ve parti numaralarına göre hangi ürünler hangi partiden satılmış veya üretilmiş tüm detaylarının takibini kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Satın Alma Yönetimi

Satın alma yönetiminde tekliften faturaya kadar tüm süreçleri birbirine bağlı şekilde yönetebilirsiniz.Farklı döviz birimleriyle istediğiniz konforda çalışabilirsiniz. Siparişleriniz ister on-line isterseniz telefonlar ve el terminalleri ile off-line verebilirsiniz.

Stok Takip Sistemi

Stok takibi yapmak işletmeleri en önemli konularından birisidir. Stok takibini doğru yönetemeyen işletmeler bir müddet...