Satın Alma Yönetimi

Satın Alma Programı

Satın Alma Programı

Doğru satın alma yapabilmek için doğru planlama şarttır. Satın alma işlemlerinde satın alma programı kullanmak işleri çok kolaylaştırır. Barkod sistemi kullanan firmalar stok kartlarını açtıktan sonra ürünlerin tedarik yerini ve satın alma fiyat listelerini tanımlayarak işlerine devam ederler. İşlemleri daha kolay ve hızlı yapabilmek için cari hesap kartlarına temin edilen stoklar tanımlanır. Satın alma işlemi sırasında tekliften başlayarak verilen sipariş fişinde, alış irsaliyesinde ve satın alma faturasında cari hesap kartı seçildikten sonra temin edilen stokları getir denilerek cariden alınan ürünler listelenerek işlem çok hızlandırılır. F9 tuşuna basılarak ürünün satış fiyatı, daha önceki maliyet fiyatı gibi ihtiyaç duyduğunuz tüm bilgilere ulaşabilirsiniz. F12 tuşuna basarak ta satın alma yapılan ürünlerin kâr zarar durumunu tek bir işlem inceleyebilir, zarar eden ürünlerinizi ayrı renklerde görüntüleyerek algıda seçicilik oluşturabilirsiniz.

Satın alma Yönetimi

Satın alma yönetimi bir işletmenin en hassas noktasıdır. Atalarımız malı alırken kazanırsın demişler. Workgroup Ön Muhasebe Programı ile satın alma programı yapmak çok kolay.

 Excel’den Aktarım

Sipariş verme işleminde, teklifte, irsaliye ve alış faturasında Excel den mouse ile seçtiğiniz stok kodu, miktar, fiyat, iskonto gibi alanları tek bir hareketle yapıştırarak çok hızlı işlemler yapabilirsiniz.

Ürünleri merkez depo veya şubelerinize göre ayrı ayrı sipariş fişleri oluşturabilir, gelen siparişleri el terminali ile barkodlarını okutarak teslim alam işlemini yaparak en doğru ve stabil stok yapısına ulaşabilirsiniz.

E-fatura entegrasyonu sayesinde faturadaki ürünleri kendi stoklarınızla eşleştirdiğiniz takdirde faturayı direkt olarak kaydedebilirsiniz.

e-fatura entegrasyonu sayesinde faturadaki ürünleri kendi stoklarınızla eşleştirdiğiniz takdirde faturayı direk olarak kaydedebilirsiniz.  

Depo ve Şube Yönetimi

Firmaların çalışmasında birden fazla şubesi veya deposu varsa Workgroup Ön Muhasebe Programı sizin için en ideal çözüm olabilir. Şubelere ait farklı stok seviyeleri, farklı fiyatlar tanımlanabilir, depolar arası sevk işlemi ile ürün transferi gerçekleştirebilirsiniz.
Depolar veya şubeler birbirine sipariş verebilir bu siparişler el terminali ile hazırlanarak hatasız bir şekilde ürün sevkiyatlarınızı yapabilirsiniz. Barkod sistemi ile entegre çalışan depo yönetimi, el terminali ile de tam entegre olarak çalışmaktadır. Depolara bağlı ödeme kaydedici cihazlar ve hızlı satış programları satın almadan satışa tüm süreçlerin yönetimini kolay hale getirmektedir.

Sevk işlemlerini yaparken kamyon depo veya kargo kullanabilir ürünlerin sevk işlemlerini mal kabul işlemlerini ofisten bağımsız olarak istediğiniz gibi yönetebilirsiniz.

Depo sevk işlemlerinizde e-irsaliye kullanarak zamandan ve paradan ciddi tasarruflar sağlayabilirsiniz.